Renocar - projekt Chytré středy

Každý prodejce, nejen automobilů, potřebuje jednou za čas vyprodat sklady. Řešení je poměrně jednoduché a značně univerzální - komunikujete VÝPRODEJ – SLEVY AŽ 50 %. Ale co když máte prémiový segment, nechcete kazit ceny a taky nechcete naštvat zákazníky, kteří si před pár dny koupili totéž za plnou cenu? Tady je potřeba nápad a elegantní řešení. Pro největšího prodejce vozů a motorek BMW a vozů MINI, společnost Renocar, jsme připravili projekt s názvem CHYTRÉ STŘEDY.
Po několik týdnů se každou středu vystavila na autosalonech v Praze a Brně nová sestava výrazně zvýhodněných vozů (cenou či výbavou navíc), připravena byla řada mimořádných služeb a speciálních bonusů spojených s nákupem daných vozů. Celý projekt získal originální vizuální styl, se kterým jste se mohli potkat nejen na místě prodeje, ale také v outdooru, obchodních centrech, v rozsáhlé online kampani napříč kanály. A mohli jste slyšet i reklamu v rádiu. A výsledek? VYPRODÁNO!

Renocar - Chytré středy
Renocar - Chytré středy
Renocar - Chytré středy
Renocar - Chytré středy
Renocar - Chytré středy
Renocar - Chytré středy
Renocar - Chytré středy
Renocar - Chytré středy
Renocar - Chytré středy
Renocar - Chytré středy

Napište nám.

Nechejte nám na sebe kontakt a pár vět o tom, s čím vám můžeme pomoci. Ozveme se.