Nepodporované zobrazení, otočte prosím na "portrét".
Tedy správným směrem.

Reklamní produkce jako významná podpora práce personalistů

Když potřebujete posunout vnímání značky mezi zaměstnanci, čeká vás dlouhodobý projekt podpořený zajímavou produkcí napříč médii a reklamními nosiči.

  • #animace
  • #foto
  • #tiskoviny
  • #video
  • #dárkové předměty
  • #grafika

Zadáním od klienta je přispívat k transformaci rodinné firmy v moderní evropskou společnost a systematický employer branding. Vytvořili jsme ideu MY VŠICHNI JSME RENOCAR, vizuální identitu a projektový plán. Následovalo focení, natáčení videí, produkce tiskovin, dárků i obsahu pro online. 

I v případě Renocaru platilo, že spousta věcí je někde napsána, opakovaně je někdo řekl, ale povědomí mezi zaměstnanci o nich je spíše nízké. Nejdříve jsme informace konsolidovali a pak navrhli informační kanály směrem k zaměstnancům, uchazečům a také odborným školám. Vznikla tak celá řada výstupů, kupříkladu:

Interní magazín našlapaný informacemi
Zaměstnanecká sada edukačních předmětů
Welcome pack pro nové zaměstnance
Brožura Renocar benefity
Foto a videomedailonky interních ambasadorů 

„Společně s Arkadia jsme začali tvořit novou tvář společnosti Renocar zaměřenou především na posílení employer brandingu. Harmonizujeme tým cca 250 zaměstnanců, pracujících aktuálně na 4 pracovištích ve 2 městech, a chystáme se na další rozvoj a expanzi. Snažíme se podpořit jejich angažovanost, hrdost a motivaci. Samozřejmě souběžně s tím pracujeme na akvizici nový talentů pro posílení Renocar týmu.“

 Martina Nečasová – HR ředitelka