Reklamní produkce jako významná podpora práce personalistů
Když potřebujete posunout vnímání značky mezi zaměstnanci, čeká vás dlouhodobý projekt podpořený zajímavou produkcí napříč médii a reklamními nosiči.
- #animace
- #foto
- #tiskoviny
- #video
- #dárkové předměty
- #grafika
Zadáním od klienta je přispívat k transformaci rodinné firmy v moderní evropskou společnost a systematický employer branding. Vytvořili jsme ideu MY VŠICHNI JSME RENOCAR, vizuální identitu a projektový plán. Následovalo focení, natáčení videí, produkce tiskovin, dárků i obsahu pro online.
I v případě Renocaru platilo, že spousta věcí je někde napsána, opakovaně je někdo řekl, ale povědomí mezi zaměstnanci o nich je spíše nízké. Nejdříve jsme informace konsolidovali a pak navrhli informační kanály směrem k zaměstnancům, uchazečům a také odborným školám. Vznikla tak celá řada výstupů, kupříkladu:
Interní magazín našlapaný informacemi
Zaměstnanecká sada edukačních předmětů
Welcome pack pro nové zaměstnance
Brožura Renocar benefity
Foto a videomedailonky interních ambasadorů
„Společně s Arkadia jsme začali tvořit novou tvář společnosti Renocar zaměřenou především na posílení employer brandingu. Harmonizujeme tým cca 250 zaměstnanců, pracujících aktuálně na 4 pracovištích ve 2 městech, a chystáme se na další rozvoj a expanzi. Snažíme se podpořit jejich angažovanost, hrdost a motivaci. Samozřejmě souběžně s tím pracujeme na akvizici nový talentů pro posílení Renocar týmu.“
Martina Nečasová – HR ředitelka