LOMAX – Nakupujte chytře

Největší český výrobce garážových vrat a přední výrobce vchodových dveří, okenních rolet a žaluzií spustil začátkem září novou kampaň. Komunikuje mimořádně výhodné podmínky při rychlém objednání. Celá kampaň je doplněna dlouhodobou spotřebitelskou soutěží o výrobky ZDARMA. V průběhu 25 týdnů mohou výherci získat zboží v hodnotě až 625.000 Kč.
Těžiště kampaně zajišťuje výkonnostní online marketing namířený na soutěžní web, dále je využit rozhlas, inzerce, neadresná distribuce do schránek a také OOH formáty. Kampaň běží souběžně v České a Slovenské republice.

Pro náš celý tým zajímavá zkušenost, jak uchopit produktovou komunikaci, která by logicky vizuelně navazovala, přesto dle potřeb by vždy vznikl jednotlivý vizuál s konkrétní produktovou řadou.

Jakub Buček
Senior graphic designer
1542015337_AAA_reference_LOMAX_03
1542015337_AAA_reference_LOMAX_03
1542015353_AAA_reference_LOMAX_04
1542015353_AAA_reference_LOMAX_04
1542015323_AAA_reference_LOMAX_02
1542015323_AAA_reference_LOMAX_02
1542015375_AAA_reference_LOMAX_05
1542015375_AAA_reference_LOMAX_05

Napište nám.

Nechejte nám na sebe kontakt a pár vět o tom, s čím vám můžeme pomoci. Ozveme se.