Wallmarketing jako podpora HR aktivit
Jak snoubit funkci, estetiku a zaměstnaneckou pohodu při fúzi dvou společností? My jsme odpověděli jedním slovem – stěny!
- #HR
- #polepy na stěny
- #employer branding
- #firemní komunikace
- #interiérový branding
Sloučení dvou dříve konkurenčních firem v jeden komplexní tým je náročným procesem. A právě Wallmarketing se stal důležitým komunikačním kanálem, který trvale upevňuje myšlenky a hodnoty jednotného týmu. Díky tomu mají nyní všichni na očích integrační motto společnosti: „Jsme v tom společně.“
Pro společnost LKQ Corporation, která se po fúzi stala největším tuzemským dodavatelem náhradních dílů a příslušenství pro auto-moto, jsme navrhli originální vizuály s automotive tematikou. Zasedací místnosti jsme ozdobili velkoformátovými infografikami, jež nesou názvy okruhů F1. Pro podtrhnutí mezinárodního působení mateřské firmy, největšího distributora autopříslušenství v Evropě a Severní Americe, jsme zvolili hodiny ukazující časy v jednotlivých destinacích.