Nepodporované zobrazení, otočte prosím na "portrét".
Tedy správným směrem.

Wallmarketing jako podpora HR aktivit

Jak snoubit funkci, estetiku a zaměstnaneckou pohodu při fúzi dvou společností? My jsme odpověděli jedním slovem – stěny! 

  • #HR
  • #polepy na stěny
  • #employer branding
  • #firemní komunikace
  • #interiérový branding

Sloučení dvou dříve konkurenčních firem v jeden komplexní tým je náročným procesem. A právě Wallmarketing se stal důležitým komunikačním kanálem, který trvale upevňuje myšlenky a hodnoty jednotného týmu. Díky tomu mají nyní všichni na očích integrační motto společnosti: „Jsme v tom společně.“ 

Pro společnost LKQ Corporation, která se po fúzi stala největším tuzemským dodavatelem náhradních dílů a příslušenství pro auto-moto, jsme navrhli originální vizuály s automotive tematikou. Zasedací místnosti jsme ozdobili velkoformátovými infografikami, jež nesou názvy okruhů F1. Pro podtrhnutí mezinárodního působení mateřské firmy, největšího distributora autopříslušenství v Evropě a Severní Americe, jsme zvolili hodiny ukazující časy v jednotlivých destinacích.