Konica Minolta - prostoupeni chytrými nápady

Koncept pro strategickou prezentaci

Konica Minolta roste, rozpíná se, expanduje. Podniká dnes nejen v oblasti tiskových řešení, ale také v IT službách, v monitorovacích či zdravotnických řešeních. Mění tradiční „hranice“ ICT oboru a posouvá je výrazně dále. Využívá své vědomosti, technologie, ale také obchodní pozice napříč trhy. A především z těchto důvodů musí KM komunikovat nově a komplexně.
Arkadia připravila a uvedla v život komunikační strategii „Prostoupeni chytrými nápady“, která plně pokrývá nové postavení a požadavky firmy. KM je díky novému konceptu schopna odkomunikovat celý svůj záběr a poukázat na všechny produktové linie. Stejně ovšem naopak – každý produkt se dokáže přihlásit k Zároveň odkázat na know-how, technologie a inovace celé společnosti.

Celý koncept se postupně rozvíjí, jeho aplikace můžete potkat v on-line i off-line komunikaci, na tiskovinách, POS materiálech či wallmarketingu.

Jaká je idea celého konceptu? Když se něčemu smysluplnému věnujete tak intenzivně, že v tom zanecháte kus svého já, úplně vás myšlenky prostoupí. Chceme ukázat velkou vnitřní sílu firmy přetavenou do chytrých, inovativních produktů. Úžasné je, že tato síla vychází z lidí, kteří v Konica Minolta pracují.

Stanislav Bílek
creative director Arkadia
Konica Minolta 2018
Konica Minolta 2018
Konica Minolta 2018
Konica Minolta 2018
Konica Minolta 2018
Konica Minolta 2018
Konica Minolta 2018
Konica Minolta 2018
Konica Minolta 2018
Konica Minolta 2018
Konica_Minolta_Praha_WM_IMG_9659
Konica_Minolta_Praha_WM_IMG_9659

Napište nám.

Nechejte nám na sebe kontakt a pár vět o tom, s čím vám můžeme pomoci. Ozveme se.