- Telefon
- +420 724 668 224
- arkadiaMarkadia.cz
Spojte se s námi
V roce 2019 se Konica Minolta rozhodla odstartovat dlouhodobý rozvojový program, v jehož rámci se zaměstnanci učí na inovačních projektech být lídry. Jeho součástí je i možnost podílet se na vytvoření strategie společnosti do roku 2025, na které pracují zaměstnanci s managementem jako jeden tým.
Start skvělého projektu bylo potřeba podpořit atraktivní interní kampaní. Arkadia interní kampaně opravdu umí – jen pro KM jako našeho dlouholetého klienta už jsme jich pár úspěšně zrealizovali. Proto jsme byli osloveni i tentokrát.
Citlivým způsobem jsme vstoupili zaměstnancům do komfortní zóny. Ráno na svém pracovním stole našli všichni osvěžující drink a novou podložku pod laptop či klávesnici s informací „Máte jednu novou zprávu“.
V té době již měli ve své e-mailové schránce úvodní informace o projektu. Limonádou jsme zároveň chtěli posílit i filozofii podpory lokálních dodavatelů – zvolili jsme výrobce limonády z Brna, kde má Konica Minolta sídlo.
Na wallmarketing jsme experti a víme, že v interních kampaních funguje skvěle. Interiérové samolepky komunikovaly benefity projektu a podněcovaly inovátorského ducha.
Ponoukaly, provokovaly…
Po informační části kampaně jsme spustili samotné přihlašování do projektu Leaders Hub. Během snídaně s generálním ředitelem byla po odpočtu spuštěna microsite projektu, kam se mohli všichni zájemci registrovat a přihlásit své inovace a nápady.
Nechejte nám na sebe kontakt a pár vět o tom, s čím vám můžeme pomoci. Ozveme se.
Vymyslíme řešení, ve kterém se najdete.