- Telefon
- +420 724 668 224
- arkadiaMarkadia.cz
Spojte se s námi
Připravili jsme prodejní kampaň na produkty ketodiety It´s my life, které si lidé mohli nově zakoupit sami bez nutnosti využití služeb poradenských center. Základní myšlenkou kampaně je skutečnost, že se člověk v podstatě může projíst až ke své vysněné váze. Zaměřili jsme se na klienty, kteří chtějí zhubnout, ale nemají čas sportovat nebo se jim nechce. Pracovali jsme především s cílovou skupinou žen a mužů ve věku od 25 do 45 let.
Snažili jsme se vyhnout věčně omílaným klišé, naopak jsme chtěli poukázat na to, že nejde o hladovění. Chtěli jsme, aby lidé nad hlavním sdělením trochu přemýšleli, stejně jako přemýšlí nad tím, že chtějí zhubnout. Proto jsme si hráli se slovíčky, hlavním slovem v claimu bylo slovo JEZ. A aby bylo na první pohled jasné, že díky našim produktům klienti zhubnou, zapojili jsme radostné zvolání YES!
Připravili jsme ideový koncept, grafiku, kompletní wording, sadu bannerů a online strategii. Kampaň systematicky využívala akviziční kampaně na Facebooku i s následným remarketingem, pokud nedošlo rovnou k nákupu, využívali jsme v maximální míře nástroje Google Ads a Sklik.
Výsledkem kampaně byly nejen zajímavé prodejní výsledky, ale také vznik propracované klientské databáze pro pravidelnou automatickou online nabídku dalších logických dávek produktů ketodiety. Díky detailnímu analytickému měření kampaně jsme připravili sumarizaci poznatků a řadu doporučení pro další kampaně.
„Pokud znáte film „Po čem ženy touží“ z prostředí reklamní agentury, jistě vám neunikla scéna, jak šéf agentury, v podání Mela Gibsona, testoval vosk na depilaci nohou. Po jeho vzoru jsem se rozhodl otestovat účinky keto diety. A www.itsmylife.cz můžu rozhodně doporučit, byl jsem nadšený. Jídlo je docela chutné a porce jsou opravdu velké. Přidal jsem ještě aktivní pohyb a hubnutí šlo opravdu dobře.“
Nechejte nám na sebe kontakt a pár vět o tom, s čím vám můžeme pomoci. Ozveme se.
Vymyslíme řešení, ve kterém se najdete.