Employer branding kampaň

Značka Renocar, to jsou především lidé. Lidé, kteří naplňují hodnoty, na kterých značka staví. Poctivé a odpovědné výkony jednotlivců vytvářejí skládačku, která na konci definuje její úspěch. Důležitost lidí, hodnoty a principy spolupráce jsme se snažili definovat v kampani My všichni jsme Renocar. Jde o dlouhodobou filozofii, jejíž součástí je nastavení fungování Renocaru tak, aby tyto hodnoty skutečně reprezentoval.

Téměř 250 zaměstnanců se pravidelně kromě precizní práce snaží vytvářet příjemné prostředí pro komunikaci s klienty a budovat vztahy založené na důvěře. Pro představení společnosti Renocar dnešních dnů jsme využili zaměstnance a jejich příběhy. Do výběru pěti ambasadorů, kteří v kampani reprezentují Renocar, se zapojil celý tým a zaměstnanci si sami zvolili své zástupce prostřednictvím celofiremního hlasování. S ambasadory se můžete seznámit ve videospotech a fotostories, které jsou součástí kampaně na sociálních sítích, prolínají se interní i externí komunikací a s jejich výstupy se bezpochyby setkají také uchazeči o zaměstnání. Ostatně, jak říká Peter Bittó, generální ředitel:

„Za třicet let jsme zvládli velké výzvy a ještě větší nás čekají. Chceme být nejlepší firma na trhu. Chceme být nejlepší dealer BMW! Jsem přesvědčený, že Renocar je v tak dobré kondici a má tak dobrý tým, že všemi výzvami projde bez problémů.“

Všechny ambasadory a jejich pohled na svět Renocaru můžete zhlédnout na speciální microsite.

ZDE

Napište nám.

Nechejte nám na sebe kontakt a pár vět o tom, s čím vám můžeme pomoci. Ozveme se.