Digiskills – taktická B2B kampaň

Online výkonnostní B2B kampaň

Pro Digiskills, vzdělávací společnost a portál plný nadupaných online kurzů, jsme ideově navrhli, připravili a realizovali kampaň zaměřenou na akvizice nových klientů. Kampaň cílila na střední i větší firmy, konkrétně pak na HR a vedoucí pozice.
Klient realizuje až 250 online kurzů různé velikosti a zaměření. Naším primárním úkolem bylo propagovat vybrané 4 stěžejní produkty, na kterých jsme chtěli publiku přiblížit benefity vzdělávání s Digiskills. Připravili jsme grafiku, kompletní wording včetně blogových článků i newsletterů a také celou sadu bannerů.
Kampaň systematicky využívala nástroje Google Ads a Sklik. Na Facebooku a LinkedInu byly spuštěny akviziční kampaně, remarketingem jsme představovali konkrétní produkty. Realizovali jsme také čtyři newslettery na stávající databázi.
Výsledkem kampaně byly nejen doručené leady, ale díky detailnímu analytickému měření kampaně jsme připravili řadu doporučení pro další kampaně a práci s klientskou databází.

Pokud plánujete online vzdělávání v oblasti digitální gramotnosti, můžeme jednoznačně doporučit.

ref_Digiskills_01
ref_Digiskills_01
ref_Digiskills_02
ref_Digiskills_02
ref_Digiskills_03
ref_Digiskills_03
ref_Digiskills_04
ref_Digiskills_04
ref_Digiskills_05
ref_Digiskills_05
ref_Digiskills_06
ref_Digiskills_06

Napište nám.

Nechejte nám na sebe kontakt a pár vět o tom, s čím vám můžeme pomoci. Ozveme se.