Bisnode ČR & SR – launch kampaň

Marketingový a komunikační mix v novém designu

Pro datovou společnost Bisnode jsme připravili a realizovali kampaň, která představila novou službu – analýzy, aktualizace a vytěžování klientských databází. Cílila na střední i větší firmy, personálně pak na obchodně marketingové pozice a specialisty IT. Využita byla printová ekonomická a specializovaná média zaměřená na IT, dále PR články či výkonnostní online reklama a direct marketing.  Kampaň, která je součástí dlouhodobé komunikační strategie, probíhala souběžně v Česku a na Slovensku. Zároveň podpořila novou identitu firmy bezprostředně poté, co klient celoevropsky změnil svou vizuální identitu.

Do nové identity jsme také za pomoci wallmarketingu „oblékli“ kanceláře, zpracovali jsme kolekci dárkových předmětů a celou řadu dalších materiálů, včetně atraktivních sales kitů.

Potřebujete-li najít českou (a slovenskou) cestu v rámci přísných pravidel korporátních předpisů, kontaktujte nás. Už mnohokrát jsme to dokázali a rádi se do toho pustíme společně s vámi.

reference_bisnode-2018_01
reference_bisnode-2018_01
reference_bisnode-2018_02[1]
reference_bisnode-2018_02[1]
reference_bisnode-2018_03
reference_bisnode-2018_03
reference_bisnode-2018_04
reference_bisnode-2018_04
reference_bisnode-2018_05
reference_bisnode-2018_05

Napište nám.

Nechejte nám na sebe kontakt a pár vět o tom, s čím vám můžeme pomoci. Ozveme se.