Velká vánoční soutěž

Velká vánoční soutěž

Kampaň pro komunikaci produktového portfolia

Velká vánoční soutěž pro internetovou legendu Aukro.cz je postavena na principu vánočního wishlistu. Soutěž využila jako hlavní platformu oficiální stránku Facebook Aukro, kde uživatelé sdíleli svá vánoční přání, vybrané zboží z webu Aukro.cz. Každý týden byli vybráni dva zákazníci, kteří vyhráli nejen svůj vysněný dárek, ale také kompletní vánoční výbavu plnou cukroví, ozdob a dalších vánočních nezbytností, kterou jim Aukro dovezlo až domů. Kromě Facebooku měli soutěžící k dispozici instruktážní promo video a soutěžní Microsite s podrobnými informacemi o soutěži a seznamem nejzajímavějších vánočních dárků.

Kampaň byla zacílena na navýšení předvánočních prodejů a na tvorbu virálního obsahu především pomocí videí. Instruktážní video mělo přes 190.000 shlédnutí a video z předávání dárků 120.000 shlédnutí, tedy v konečném součtu celkem přes 300.000 shlédnutí.

Soutěž probíhala od 30. října do 3. prosince 2017, vítězové byli vyhlašováni průběžně do 10. prosince.

Zkonzultujte s námi