Taktická kampaň

Taktická kampaň

Kvalitní data v souladu s GDPR

Kolikrát se vám stalo, že uprostřed kampaně změní klient svoji vizuální identitu. Direktivně – celoevropsky. Nám v Arkadia poprvé. Ostatně, podívejte se, jak se nám to povedlo vyřešit. Na změnu jsme pružně zareagovali, vytvořili a rovnou použili novou grafiku v souladu s předepsaným vizuálním stylem. Kampaň, která rovnou podpořila novou identitu firmy, byla použita také v interní komunikaci i merchandisingu.

Kampaň cílí na střední i větší firmy a na obchodně marketingové pozice a specialisty IT. Využívá printová ekonomická a specializovaná média zaměřená na IT, PR články, výkonnostní network kampaň s interní landing page a direkt marketingovou komunikaci.

Probíhá od června do září 2018 v ČR a SR je součástí dlouhodobé komunikační strategie Bisnode-váš radar na příležitosti a hrozby. Ta odstartovala už na podzim roku 2017.Jedná se o taktickou kampaň na novou službu, analýzu a aktualizaci klientských databází. Bisnode nabízí aktualizovaná data z firemních informačních systémů v souladu s GDPR, navíc obohacená o další informace a možnosti využití. Jedním z možných výstupů jsou i doporučení a kontakty na potenciální zákazníky v Česku i zahraničí.

A co vaše data – zkuste kontaktovat Bisnode. Pomohou vám stejně dobře, jako nám.

 

Zkonzultujte s námi