Prodejní kampaň

Prodejní kampaň

Nakupujte chytře

Společnost Lomax, největší český výrobce garážových vrat a přední výrobce vchodových dveří, okenních rolet a žaluzií spustil začátkem září novou kampaň. Komunikuje mimořádně výhodné podmínky při rychlém objednání. Celá kampaň je doplněna dlouhodobou spotřebitelskou soutěží o výrobky ZDARMA. V průběhu 25 týdnů mohou výherci získat zboží v hodnotě až 625.000 Kč.
Těžiště kampaně zajišťuje výkonnostní online marketing namířený na soutěžní web www.lomax.cz/soutez.html, dále je využit rozhlas, inzerce, neadresná distribuce do schránek a také OOH formáty. Kampaň běží souběžně v České a Slovenské republice.Kreativa kampaně i rozsáhlá aplikace pro jednotlivé Lomax produkty i mediální kanály je z pera senior graphic designera Jakuba Bučka.

Zkonzultujte s námi