Prodejní kampaň

Prodejní kampaň

Chytré středy v Renocaru

Cílem nové kampaně pro našeho dlouhodobého klienta je podpora prodeje málo jetých vozů a motorek. Kampaň emotivně prezentuje příležitost, jak si pořídit vybrané modely značek BMW / MINI / MOTORRAD za mimořádné ceny.  Speciální prodejní akce čeká na návštěvníky showroomů každou středu v období šesti týdnů.

Vizuální styl je postaven na jednoduché grafice a zvýraznění důvodů pro návštěvu showroomu. Kampaň je zacílena primárně na neklienty značky BMW / MINI / MOTORRAD ve střední kategorii. Kampaň běží od září 2018 v lokalitě Brno a Praha.  Využívá OOH formáty, rozhlas, direkt marketingovou komunikaci a výkonnostní online navázaný na landing page.

Grafika kampaně podpořila vizuální identitu firmy, byla použita v interní komunikaci i merchandisingu na showroomech.

Zkonzultujte s námi