NOVÁ FIREMNÍ IDENTITA INSPIROVANÁ PŘÍRODOU

26.04.2017

Jak se tvoří nová vizuální prezentace firmy? Z čeho při svých návrzích vycházíme? Kde čerpáme inspiraci? Odpovědi vám prozradíme na následujících řádcích, do kterých jsme shrnuli postup naší práce pro jednoho z klientů.

NOVÁ FIREMNÍ IDENTITA INSPIROVANÁ PŘÍRODOU

KDYŽ SE LEGENDA SETKÁ S LEGENDOU

01.04.2017

Představte si, že chcete prezentovat krásné, nové a luxusní auto co největší skupině zákazníků. Jak to udělat dostatečně exkluzivně, pro velké množství zákazníků a tak, aby všichni přišli a zůstali co nejdéle? Musí to být zážitek.

KDYŽ SE LEGENDA SETKÁ S LEGENDOU

WALLMARKETING JAKO SOUČÁST MODERNÍHO KOMUNIKAČNÍHO MIXU

10.03.2017

Jak obohatit marketingový mix o nový způsob komunikace? Velmi jednoduše. Stačí jen začít používat to, co už máte. Firemní zdi.

WALLMARKETING JAKO SOUČÁST MODERNÍHO KOMUNIKAČNÍHO MIXU

WALLMARKETING - INTERIÉROVÝ DESIGN NEBO MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE?

20.02.2017

Wallmarketing a walldesign pomalu ale jistě přichází na zdi českých firem. Nejsou to jen hezké samolepky a tapety. Je to možnost netradičně komunikovat se zákazníky a zaměstnanci. Nechat stěny vyprávět váš příběh.

WALLMARKETING - INTERIÉROVÝ DESIGN NEBO MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE?