JAK SE DĚLÁ BRAND BUILDINGOVÁ KAMPAŇ OD PÍKY

23.11.2017

Jako reklamní a eventové agentuře se k nám dostávají poptávky nejrůznějšího charakteru a náročnosti. Zkuste si ale na okamžik představit takovou, jejíž výsledek kompletně změní způsob prezentace firmy. Kampaň, která brand postaví na nohy.

JAK SE DĚLÁ BRAND BUILDINGOVÁ KAMPAŇ OD PÍKY

NOVÁ FIREMNÍ IDENTITA INSPIROVANÁ PŘÍRODOU

26.04.2017

Jak se tvoří nová vizuální prezentace firmy? Z čeho při svých návrzích vycházíme? Kde čerpáme inspiraci? Odpovědi vám prozradíme na následujících řádcích, do kterých jsme shrnuli postup naší práce pro jednoho z klientů.

NOVÁ FIREMNÍ IDENTITA INSPIROVANÁ PŘÍRODOU

KDYŽ SE LEGENDA SETKÁ S LEGENDOU

01.04.2017

Představte si, že chcete prezentovat krásné, nové a luxusní auto co největší skupině zákazníků. Jak to udělat dostatečně exkluzivně, pro velké množství zákazníků a tak, aby všichni přišli a zůstali co nejdéle? Musí to být zážitek.

KDYŽ SE LEGENDA SETKÁ S LEGENDOU

WALLMARKETING JAKO SOUČÁST MODERNÍHO KOMUNIKAČNÍHO MIXU

10.03.2017

Jak obohatit marketingový mix o nový způsob komunikace? Velmi jednoduše. Stačí jen začít používat to, co už máte. Firemní zdi.

WALLMARKETING JAKO SOUČÁST MODERNÍHO KOMUNIKAČNÍHO MIXU

WALLMARKETING - INTERIÉROVÝ DESIGN NEBO MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE?

20.02.2017

Wallmarketing a walldesign pomalu ale jistě přichází na zdi českých firem. Nejsou to jen hezké samolepky a tapety. Je to možnost netradičně komunikovat se zákazníky a zaměstnanci. Nechat stěny vyprávět váš příběh.

WALLMARKETING - INTERIÉROVÝ DESIGN NEBO MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE?